luni, 23 mai 2011

Love, and other shits

De ceva timp ma confront cu aceasta dilema. Eu ce vreau?

Cand ies in oras, obisnuiesc sa vad cupluri iubindu’se pe strada. Pupici, imbratisari, si alte gesture dragastoase. Ma uit si chiar simt intensitatea sentimentelor dintre ei doi, ca si cum asi fi eu in locul unuia dintre ei. Si chiar mi’e dor dar… am decis. Nu mai vreau relatii. Sau cel putin asa credeam, sau poate nici nu stiu ce vreau.

Ultima mea relatie s’a terminat acum vreo 5 luni, iar ultimul sarut a fost sec, lipsit de orice gust. De unde aveam sa stiu ca era ultimul? Dar in fine, grija altei persoane nu mai vreau s’o am. Vreau sa fie libera, caci atunci cand sunt cu o persoana, cand ma tin cu el de mana, sau in bratze, simt ca si cum asi avea lesa. Si stiu ca nu e asa, dar ma simt dependent, legata de el. Si exact asta vreau sa evit.

In mod normal, cand esti cu o persoana, ar trebui sa simti libertate. Dar NU POT, pur si simplu… :-??

Oare chiar totul se invarte in jurul a 2 persoane? Oare daca esti singur, esti invizibil? Esti…neimportant?

2 comentarii:

Doamne sa mor..zici cae scrisa de mine:))Am exact aceeiasi parere.E mai bine sa fii independenta...
Take care!:>

Esti ceea ce esti datorita celorlalti,nu esti neimportanta,esti poate mai importanta acum deoarece numai exista bariera numita iubire.Doare,stiu...insa nu orice se intampla are un motiv bine definit de cel care e mai puternic decat oricine?

Trimiteți un comentariu

Pentru sufletul meu...