luni, 2 mai 2011

Efectul ''ex''

In matematica a+b=x. X este necunoscuta. Totul este palpitant pana cand aflam necunoscuta. Cand o aflii, te desparti de acea ecuatzie. Abea atunci incepe efectul ‘’ex’’. Si este si mai grav, cand ex’ul nu mai este singur, deoarece la un momentdat apare un ‘’y’’.

Dar cum e atunci cand incerci sa ramai prietena cu Ex’ul? Pentru mine, aceasta ecuatie e de nerezolvat.

Ma uit la altii, cupluri care dupa o relatie de lunga durata decid sa ramana prieteni, si chiar le merge! Ma uit si ma intreb: ‘’Cum este posibil asa ceva?’’ caci si eu am incercat, dar nu mi’a mers niciodata. Oare cum e atunci cand te vezi cu ex’ul tau, care acum e doar prieten, si nu mai simti nimic pe el? Caci eu, mereu dupa ce m’am despartzit de un baiat la care am tinut, urmatoarea data cand ne’am intalnit eram ca o tornada de sentimente. Si nu mam putut uita la el decat ca la un simplu ex (si credeti’ma! Cuvantul EX nu e deloc usor! )

Intr’un oras mare, precum Manhatten, sunt 10% sanse sa dai nas in nas pe strada cu ex’ul tau. Pe cand in Roman, orasul in care locuiesc, sunt 80% sanse sa’ti fie vecin de scara, sau coleg de servici.

Si eu am ramas prietena cu cativa, dupa o despartire, dar fara sa iesim prin oras, fara macar sa vorbim. Ceea ce nu se prea poate numi prietenie. Sau poate cei care au ramas prieteni dupa o despartire nu fac decat sa mimeze ca nu mai simt nimic unul pt celalalt?... nu stiu, si poate n’am sa aflu niciodata.



Oare chiar este posibila prietenia, dupa o relatie de lunga durata?

2 comentarii:

A ramane prieten cu o persoana la care chiar ai tinut si ai apreciat nu este in tocmai usor.Dar daca tu apreciezi cu adevarat acea persoana nu vad de ce sa nu ramai prieten cu el chiar daca la un moment dat a fost ceva intre voi nu neaparat trebuie sa nu mai vorbesti cu acea persoana,ci acel sentiment frumos pe care l-ati avut unul pentru celalalt se poate transforma intr-un sentiment de prietenie.

Prietenia de dupa mascheaza defapt alte sentimente,atunci cand iubesti ramai cu umbra trecutului si vei dori sa existe in prezent,asta "ramanem prieteni",contrariul este reprezentat de uitarea completa,fara nevoia prieteniei acelei persoane.

Trimiteți un comentariu

Pentru sufletul meu...