joi, 1 martie 2012

Cineva ca tine

Vreau sa iubesc pe cineva ca tine!
Un inger ce aduce iubita moarte,
Cu sange negru ce-i curge prin vine.
Ce-si cauta prada in ore de noapte.

Si te caut si nu te gasesc,
Si prin negurele noptii iar ma gandesc
La ochii tai ce-atat ador!
La sufletul tau dornic de amor!

Un demon nebun si inocent,
O imagine pura a ingerului decadent.
Dornic de varsare de sange
De sange pur si dulce…

Un D-zeu al demonilor si al inimii mele,
Un vampir singuratic facator de rele.
Un opus perfect al imperfectului ceresc
Si-mi doresc sa stii ca vreau sa iubesc!

Pe cineva ca tine…



5 comentarii:

prea frumos! o primavara faina sa ai!>:D<

Foarte frumos :) O primavara frumoasa!

ti-a iesit foarte frumos, foarte dinamica, cursiva, lina; printre cele mai bune scrise de tine si citite de mine :)

Imi aminteste de 'Meet Joe Black'. Imi place mult poezia! <3

Criss

Trimiteți un comentariu

Pentru sufletul meu...