luni, 19 martie 2012

Decalog intarziat :))

Inainte de toate, vedeti ca aveti in dreapta sus a paginii, o intrebare: "Ce doare mai mult, minciuna sau adevarul?" Vreau sa votati cum credeti ca este de cuviinta :) adica cum credeti voi.


Am primit de la Vremea Cartilor aceasta provocare, trebuie facut un decalog pe baza de afirmatii. Deci, sa vedem dupa ce elemente ma ghidez eu in viata! (Oi avea eu 15 ani, dar stiu cum VREAU SA FIU.)

1. Sinceritatea este cel mai important element al caracterului nostru (asta daca avem caracter - unii nu au deloc), si trebuie sa profiti de sinceritate indiferent ca ai ceva de castigat cu asta - sau nu.

2. Sa ai incredere ca poti ajunge sa zbori printre nori, fara sa fii insa prea visator, si sa nu crezi NIMIC cand o persoana iti scuipa in fata "nu poti". Doar pentru ca ei nu sunt atat de curajosi ca tine, incat sa aiba vise (si sa le realizeze!), nu inseamna ca TU nu POTI! Pentru ca, orice iti propui, VEI REUSI! (Si credeti-ma, nu sunt prea optimista de felul meu)

3. Sa zambesti larg si sincer chiar si cand cel mai mic lucru este impotriva ta.

4. Sa te iubesti pe tine insuti, mai mult decat orice, si sa crezi ca esti o divinitate printre ceilalti, chiar daca stii ca nu esti. (Narcisista si "modesta" de mine :D, dar recunosc ca acest lucru sta la baza fericirii mele)

5. Sa fii cinstit nu pentru a fi rasplatit de Dumnezeu (sau in ce zei crezi tu), ci pur si simplu pentru a te multumi pe tine insuti. Asa, macar, te vei putea deosebi de ceilalti.

6. Sa fii bun cu ceilalti, dar atentie, CU LIMITE! Caci nu oricine merita bunatatea ta, si sa dai mereu inapoi cand stii ca vei intra in vreun bucluc din cauza "generozitatii" tale. Puteti numi asta egoism, sar cum vreti... :-??

7. Sa nu incerci niciodata sa-i schimbi pe ceilalti, mai bine te indepartezi de ei. Caci, in loc sa ii schimbi (Aminteste-ti cat e de greu sa te schimbi pe tine) ii ranesti foarte urat :) asadar, ori stai cu o persoana pentru ca o placi, ori nu stai deloc :)

8. Daca TU esti total multumit de tine, SA NU TE SCHIMBI, chiar daca toti iti cer asta.

9. Sa fii tu insuti! Caci "E mai bine sa fii detestat pentru ceea ce esti, decat sa fii iubit de cei din jur pentru ceea ce nu esti!!!" Kurt Cobain.


10. Sa tii dreptatea de partea ta, numai cand stii ca AI dreptate, si sa fii in stare sa spui ce trebuie, si sa suporti, cand nu ai dreptate.


Sa vedem dupa ce elemente se ghideaza in viata... Ioana, Adelina, C.L.M., Rose. :D



Ah, si o muzica buna :d


8 comentarii:

cam dupa aceleasi chestii ma ghidez si eu:D dar o sa fac si o postare speciala:D pupici!

Multumesc mult. Si scuze ca nu am vazut mai devreme. Dar trag acum la scoala p ultima suta de metri si dupa, gata. Relax!

multumesc mult pentru leapsa >:D<

1 si 3 sunt foarte frumoase, ma identific in ele

^^ Îmi plac mult răspunsurile! :D
Mă regăsesc și eu puțin..

Trimiteți un comentariu

Pentru sufletul meu...