joi, 22 martie 2012

Daca e sa mor tanara...

Nu uitati de sondajul din dreapta sus a blogului! :d

Rosul trandafirilor parfumati
Se va transforma in negru.
“I’ve had just enough time..”
Oare? Mda.. cred. Am avut, am avut mult..
Nu, n-am avut deloc!
Ah.. satin in toate culorile…
Cosciug mult iubit.
Rude plangand…
“Funny when you’re dead
How people start listening”
Daca e sa mor tanara…
Cantati-ma pe discuri de Leppard.
Plangeti-ma cu versuri de Omega,
Si uitati-ma pe sonete de Europe.
Caci viata e frumoasa.
“Sink me in a river at dawn…”
Ah… sa devin membra a grupului “27”
Odata cu toate persoanele ce si-au vandut
Sufletele diavolului pt iubirea lor Rock’n’Roll..
“Sing me with the words of a love song”.
Viata scurta, multe bucurii…
Perle colorate si argintarie neagra,.
Parfum de tristete si
Lumini de flacari verzi.
Toate laolalta.

Primavara frumoasa va doresc tuturooor! >:D<

8 comentarii:

Ce-mi place ideea asta de a adauga cateva versuri in engleza prin poezie:). Foarte frumos!

Dee.

Sunt versurile melodiei, de acolo m-am inspirat :d poezia mea e ca un... comentariu sa zic asa, a acestui cantec :d

http://www.990.ro/filme-8900-Hugo--online-download.html
Uite aici filmul !

Multumesc muult Flyerboy! :D

"Cantati-ma pe discuri de Leppard."
Ce taree,imi place :D

Ador postarea :X Si tu sa ai o primavara superba! >:D<

toate laolalta? :)) ce fiasco total

Trimiteți un comentariu

Pentru sufletul meu...