duminică, 4 martie 2012

Stephen King - Christine

Uau.. a trecut ceva de cand n-am mai scris intr-adevar ceva pe blog. Sa va spun cum imi beau eu ceaiul de rahat ... sunt obligata, ma doare gatul ingrozitor. Si sa va intreb ceva: fratilor, ati invatat vreodata o lectie la istorie si ati visat-o? :))...eu da. :-j. Ah... si sa va mai spun cat de mult m-a impresionat cartea Christine, de Stephen King.

Am terminat-o de citit ieri, dupa o saptamana (o puteam citit mi repede, dar scoala... invatatul... stiti voi). Am plang continuu la ultimele 5 pagini? da... 5 sau 10 pagini. Deci, sa va povestesc. Ah... dar mai bine nu va povestesc mare lucru, ca's cam adormita si nu vreau sa scriu tampenii... Pe mine m-a impresionat pana la lacrimi! Arnie, cumpara o masina de la Lebay, care pare sa fie blestemata, bantuita, mai bine zis de sufletul lui Lebay, care moare la scurt timp dupa ce vinde masina. Arnie incepe sa fie si el "sub posesia" lui Lebay. Vor reusi Dennis si Leigh sa scape de Christine? Vor reusi ei sa il salveze pe Arnie de la un dezastru? Vedeti si voi. :x





5 comentarii:

Vreau neaparat sa o citesc si eu. Stephen King e un geniu! :)

O s-o citesc și eu, am încercat Salem's Lot dar nu mi s-a părut cine știe ce de groază, sau nu am citit-o eu într-un moment bun. Sper să fie mai bună cartea asta. :D

am stat cam 10 min sa citesc==))se intelege foarte greu desi felicitari :)):P

De Stephen King n-am citit nimic, desi cartiile sale apar mai peste tot in librarii si pe net. si eu am fost racita saptamana trecuta(am avut sinuzita), dar din cauza ca n-a mai trebuit sa merg la scoala am acceptat tot: medicamente, ceaiuri etc.

Pare foarte interesanta cartea! Vreau si eeeeu!

Criss

Trimiteți un comentariu

Pentru sufletul meu...