duminică, 19 decembrie 2010

cand voi avea 15 ani..

Cu totii am avut, avem, si vom avea in continuare planuri pentru viitor. Cu totii, macar o data in viata cand trebuia sa implinim anii sau de anul nou, ne'am facut o lista. Gen: ''n'o s'o mai las pe aia sa ma faca de ras'' ''voi avea proria mea masina'' ''ma voi combina cu x'' si asa mai departe. Eeheh, si am si eu de gand sa fac niste lucruri cand voi avea 15 ani.. In aprilie :d. 15 ani este o varsta speciala, pentru toti, chiar daca nu ne dam seama. Multi dintre voi, cand ati avut 15 ani ati avut primul vostru banchet, atzi dat primul examen, v'ati pierdut virginitatea sau chiar ati avut parte de primul sarut! Ceva de genu acesta am si eu de gand sa fac cand voi avea 15 ani. Este varsta adolescentei, a visarii, si a interogatiilor retorice care ni le punem tot timpul, cand ni se intampla cate ceva. Cand voi avea 15 ani:
-voi avea primul banchet
-primul examen
-voi intra la liceu (dulcele an de clasa 9'a 8-> )
-imi voi face un pierce
-un tatuaj
-voi avea prima mea IUBITA (am mai avut ''aventuri'' cu fete, dar niciodata relatzii)
-imi voi cumpara unul sau 2 papagali (gosh! De cand imi doresc!)
-imi voi cumpara o chitara (asta nu se shtie sigur, deoarece cred ca voi sta destul de bine cu banii, dar nu indeajuns.. Iar parintzii? Nici nu vor sa auda..:-<)
-voi pleca de acasa de revelion! :x
-asi mai putea scrie o carte, desi nu cred ca voi avea timp :))
-asi putea sa'mi decorez camera, asa cum mii-am dorit mereu!
Iar restul ideilor.. Cred ca vor veni pe parcurs. Si stiti ce? Chiar am de gand sa ma schimb un pic.. La caracter. Sa nu mai zica lumea care nu ma cunoaste ca la prima vedere sunt timida. Toata lumea imi spune asta. Dar mie nu mi se pare deloc :. E o mare diferentza intre a fi tacut in marea parte a timpului si a fi timid. Plus ca in ultimul timp, parca v-am mai spus, socializez din ce in ce si ma simt foarte bine cu oameni cu care inainte nu schimbam nici 2 vorbe. :d nu spun ca am de gand sa devin cea mai populara fata din liceu, cu fitze si gesturi. Dar am de gand sa ma pun foarte bine cu viitori mei colegi de clasa. :d plus ca deja cunosc catziva din liceu cu care ma inteleg ;;). Tu ce ai de gand sa faci cand vei avea 15 ani?;)) sau ma rog, ce'ai facut cand ai avut 15 ani? :d astept comentarii.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Pentru sufletul meu...