duminică, 19 decembrie 2010

mesaj catre ''cocalari''

Ah! Si cum spuneam! Oamenii astia fara sa jigneasca sau sa rada nu pot sa respire! Blogatarilor, vi s'a intamplat vreodata sa faca altii (invidiosi din fire, sau care va poarta pica) misto de postarile voastre pe blog?;;) nu cred ca nu.. Cand sunteti mai fericiti si mandrii de ceea ce scrietzi si de imaginatzia pe care o avetzi, vine si se baga ca musca'n lapte vreun idiot, mediocru, zero absolut, cu jigniri si stupizenii la adresa ta, cum ca de ce ai postat asa ceva pe blog, si incepe sa rada ca tolomacu'. Oameni prosti, care deodata se cred zmei si critici literari, spunand ca pe blog nu au ce cauta lucrurile pe care le gandesti, le doresti, si ai de gand sa pui mana pe ele. Dar clar! Nu i'am raspuns, pentru ca s'a intamplat sa cunosc omul care mi'a spus asta, si orice i'ai spune si i'ai explica, tot la ideea lui ramane. Sau mai bine zis.. ''intra pe'o ureche si iese pe alta''. Doamne! Si imi vine sa mor cand ma gandesc ca uneori pot fi si eu asa.. Dar sa revenim. Nu v'am invatzat io sa nu mai invidiatzi?;;) nu spun de voi, nevinovatzii, DOAMNE FERESTE! Dar se pare ca unii nu au invatzat nimic din postarea ''FEMEIA''. Si culmea! Nu era femeie! :)) =)) fapt ce dovedeste ca barbatzii sunt mult mai rai! Barbatzii! La ce sa te astepti de la ei? :)) in regula, ma opresc aici deoarece nu vreau sa jignesc persoane care nu au de aface cu asta si care's nevinovate. Sau eventual ar potea sa aiba ciuda pe mine, si de ce? Din cauza CURVELOR din clasa de la mine care baga strambe :)). Unele.. Si nu ma refer numai la fete! Stiti cum se spune…''cele mai multe curve nu's femei…'' dar ii multumesc! si le multumesc! deoarece mi-au dat o ideea despre ce sa mai pun pe blog..;;). Si inca o data! Scriu aici pentru prietenii mei, pentru cei interesatzi, si cei care stiu sa aprecieze ceea ce scriu altii. ok, nu'ti place. spui clar ce nu'ti place la postarea mea si imi dai sfaturi cum ar trebui si ce ar trebui sa scriu. pentru ca e o tara libera iar toti trebuie sa spune ce gandesc. dar nu'mi veni mie cu jigniri sau cu gesturi de mitocan ca nu te bag in seama. eu una sunt multumita de ceea ce scriu! si imi place. altfel nu as mai scrie. voi cum credetzi ca ar trebui sa ne purtam cu astfel de oameni? astept pareri! :d

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Pentru sufletul meu...