miercuri, 22 decembrie 2010

fara MASS'URI tampite!!!

Vine anul nou si cu aceasta ocazie asi vrea sa postez ceva legat de mass'urile de pe messenger. ''da mai departe si cine te iubeste iti va da buzz :X [mass]'' vi se pare cunoscut? E acelasi mass care il primiti zi de zi! Fratzilor! Nu mai datzi MASSURI TAMPITE! De cate ori sa va mai zic ca micutzul eric care avea nevoie de ajutor financiar pentru o operatzie in china s'a vindecat de mult? De cate ori nu v'am zis eu.. NU EXISTA CANCER LA CREIER! Urasc persoanele care dau asemenea mass'uri! Bine, mai sunt si : ''bwai il iubesc pe silviu mass sa shtie toata lumea!'' sau: ''sall all''. Sau: ''iubi cand intri dai buzz'' parca n'ai potea sa'I lasi lui un offline sau sa pui la status. ''ma duc sa mananc loome brb :* scz d mass'' doamne fereste! Te caci te pisi te f***I pe ei nu ii intereseaza! Deci terminatzi'o cu mass'urile de acest gen. poti da si 10 mass'uri pe zi, dar sa fie cu adevarat nevoie. Gen hai sa zicem ca un comm la pozele de pe hi5, sau vezi doamne cautzi sau vinzi telefon nu stiu de care, sau ai urgenta nevoie de un referat de pe internet pe care nu'l poti gasi, sau stiu si eu alte necesitatzi. Dar nu k trimiti massuri din 10 in 10 minute ca vrei sa stie toata lumea cu cine te bati, ce, unde, si cand mananci, cu cine te certi, sau ca acea fata fara nas si urechi va vebi la fereastra noastra daca nu dam mass la 5830475938 persoane in 0,00000000001 secunde :. s'ar putea sa imi primesc ignore de la mai multi..;)) dar sper ca pe viitor sa fie mai atenti la ce mass'uri dau. FARA MASS'URI TAMPITE!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Pentru sufletul meu...