luni, 13 decembrie 2010

sa nu ai ce sa faci cu timpul tau..

Imi vine sa-mi ies din mintzi. Prietenu meu a iesit de pe mess cand ma uitam la film, i-am dat sms sa ma sune da nu m'a sunat.. Si innebunesc. Nu am ce sa fac! Deci nu am! De burn buddy nu am chef, pe facebook nimic nou, pe hi5 nici atat, peste tot pe internet tot felul de pitzipoance care dau komm'uri la to tfelu' de baietzi musculosi cu venele scoase pe afara si bratze in care au bagat proteine ji vitamine la greu. Mi se face greatza. Ji tot felu' de grupuri.. De tot felu. Si ma simt singura. Adik nu k m'as simtzi singura, dar hi5 ul meu se simte din ce in ce mai rece si singur. Nu mai intru decat pt burn buddy. Si eu care inainte ceream comm'uri si iar comm'uri. Ma pis pe ele o_O. nu am mai postat cv p hi5 demuuult :). Pe mes nimeni cu care sa vorbesc, pe facebook cum am mai zis, nimic nou, de hi5 mi-e greatza, si nu am chef sa ascult muzika. Si imi aduc aminte de momentele in care ii ceream lui dumnezeu mai mult timp..timp..TIMP! Aveam o groaza de facut si nu aveam timp destul. Acum am timp! Si nu am ce sa fac cu el. Si asa mi-am adus aminte de o melodie.. Dar in lok de timp si lucruri de facut era vb de cafea si somn..'' Azi n'am somn dar am cafea si n'am ce face cu ea..'' km aja suna si la mn. n-am rabdare sa vad un film.. n'am! Jucand burn buddy, am vazut k un vecin de al meu are catzelush.. De ala mikutz. Se uita aja.. Park ar fi fost real. Toate celelalte animale parca vorbeau intre ele.. El statea se uita.. Aja ji eu. Toti au pe cineva, eu pe nimeni. Bn, k am ji eu.. Multzi:)) dar acum.. In momente deastea…:-j nu prea. Vreau, deci simt o nevoie enorma de a vorbi cu cineva! :) urgent! Simt nevoia sa stau cu el, vreau sa ma invetze cum sa innot in ochii lui. Tot timpu ii confind cu marea.. (jaar project-oda ochilor tai). Mor. Nu am ce sa fac. Deci nu am.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Pentru sufletul meu...