sâmbătă, 18 decembrie 2010

ningeee! hai sa citim!

A venit cum n'a venit, iarna! Cand spun IARNA ma gandesc la multe, dar in principiu la o zana, care arata precum craiasa zapezii. Si e atat de frumoasa! 8-> Fulgi de zapada cad din ceruri, astenand pamantului o plapuma de nea, nemaipomenita! Dar, seara deja e prea frig pt a sta afara, asa ca o carte buna si un film cu nicolas cage merg de minune! Cartzile.. o, da! Ce ne'am face fara ele? Sunt cele mai bune prietene ale omului, in aceste zile cand pana si cainii te tradeaza! Dar nu, ea ramane. Si daca ne'a placut ramane in sufletele noastre pt totdeauna. Este oribil pentru o carte sa fie aruncata la gunoi fara a fi macar o data mangaiata de privirile unor elevi. Si cu tot frigul de afara, o carte este alegerea perfecta. Si nici nu stiu ce sa mai citesc, am o carte care incerc s'o citesc de vreo 3 luni, dar e prea plictisitoare :)). Cartea mea preferata insa este ''elevul dima dintr'a saptea'' vara asta, am ramas fara pc. Iar cu tv'ul stitzi cum e :-j. asa ca am gasit o carte, intr'un coltz de'al sufrageriei. Dupa titlu, ma gandeam ''mda, cu sigurantza e cu cine stie ce copil de la tara, care are probleme cu profesorii si chestii dintr'astea''. Dar, cand am deschis cartea, citeam, si citeam, si dadeam paginile fara sa'mi dau seama. Citeam ne'ntrerupt. Si se pare ca are un mare succes printre cititorii adolescenti. Voua ce va place sa cititi? ;;)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Pentru sufletul meu...