vineri, 17 decembrie 2010

talking si iar talking

Cum spuneam. talking si iar talking. A venit si iarna cea friguroasa cu zapezi de 2 metri si tzurtzuri care'ti cad in cap..;)) si asa a venit si la mine cheful de a vorbi. Care in restul anului e mai mult disparut.. Ma vad la scoala vorbind cu ai mei colegi tot felul de prostii… si ma vad vorbind cu colega mea de banca (care'o fi aia.. Ca acum o inceput sa se schimbe tot timpul) si ghici ce! Incep sa critic peofesoarele. Aia are parul zburlit aia are fusta prea ridicata, uite aia e ragushita, vai! Ce nu'mi place cum scrie profu' de istorie si altele. Am o pofta continua de palavragit cu oricine! Bn, nu chiar cu oricine. Caci nu am de gand sa scot tot felul de ciuperci pe gura in fatza cui nu trebuie ;)). Cu tata nu vorbesc.. Ca se apuca si el dupaia.. Si ma plictiseste.. Cu unii profesori mi-e rusine.. Asadar.. La ce's buni prietenii, colegii si Id'urile care le am in lista de messenger? :)) ies in oras cu prietenii si incep sa vorbesc.. Cu persoane care de obicei nu scot nici 2 vorbe..cum cad fulgii de nea asa curg si cuvintele spuse de mine. Eventual scrise.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Pentru sufletul meu...