luni, 6 decembrie 2010

alcoolul =p~

La teza de la istorie am facut un mare cacat! Ne'a dat niste intrebari de care nici macar nu mai auzisem! De unde dracului sa stiu io cum se numea sultanul cu care o luptat Stefan cel Mare in lupta de la vaslui 1475?? Asta si inca vreo 5 intrebari la care nu am stiut! Si am invatat si tot caietu' pe derost! :| stiam tot! si in acelasi timp, nimic! Asa.. La mate! Aah, am copiat tot! :)) la romana inca n-am dat, dar cu siguranta va pune puncte in plus la ''elevii preferati'' si nu ma numar printre ei, asa ca…:-j! doamne! Nu stiu ce'i cu mine in ultimul timp. Nu stiu ce se intampla in jurul meu, nu sunt atenta la ore, ma trezesc gandindu'ma la fel de lucruri stupide, spre ex: cum s'a format universul? Sau ma rog, chestii de genul. Ma trezesc visand departe, cand tot felul de oameni incearca sa'mi explice tot felul de lucruri. Dar imi intra pe'o ureche, si'mi iese pe alta. Eventual ma gandesc la aman2 lucruri. Ma doare capul. Deci, acum, pe bune. Ori m-am prostit de tot din cauza invatzatului, ori trebuie s'o las mai moare cu alcoolul! Vin fiert, bere, tarii, des, dar cate putin. E aceeasi cu rar dar mult :d. ma gandeam azi cand am ajuns acasa, oare e de la bautura? n-are cum! Nu beau exagerat.. Parerea mea. Si-n plus, sunt milioane de betivi pe lumea asta care dupa tone de rachiu si vodca n-au plesnit, mie de ce mi'ar muri neuronii de la atata? Deja simt ca mai am doar vreo 3 neuroni in cap, si aia care-s pe cale sa plesneasca.. Asa simt eu. Bine, nu stiu acuma daca ar fi din cauza bauturii sau stresului… voi ce parere aveti?

2 comentarii:

:)) E ciudat. E ciudat ca si eu am avut aceeasi stare! Eu ma gandeam numa la ceea ce am facut cu o seara in urma. Si chiar nu stiam ce se intampla in jurul meu. Eu eram concentrata la acea vodka.:X

ha )e foarte real ceia ce spui ...parca ai vorbi din numele mai multor elevi )
p.s. poate no alcool?

Trimiteți un comentariu

Pentru sufletul meu...