sâmbătă, 25 decembrie 2010

Ajun de Craciun

Imi place atat de mult acest cadou. Vrei sa shtii care e? Un craciun cu adevarat fericit alaturi de cei dragi!! :) nu asta primesc mereu.. Dar ma bucur enorm ca anul acesta am avut parte de un craciun adevarat! Mi'am revazut prietenul..:x ceea ce m'a bucurat enorm! Nu'l mai vazusem de 3 saptamani, si azi am avut o stare cu adevarat in spiritul sarbatorilor! Mult datorita lui, chiar daca am stat cu el mai putzin decat o ora, m'a facut sa zambesc intreaga zi! Raceala nu a trecut. Am tushit toata ziua (asta imi trebuie daca stau toata ziua in fum de tigara! Nu fumez, dar in anturajul meu sunt destui! ) dar dragii mei prieteni m'au facut sa uit de asta si sa ma bucur de craciun! Am primit de la mosul o cutie set playboy cu spray si parfum, un jurnal si o carte hannah montana, o ciocolata, o esarfa, un gloss de buze si cam atat pentru azi. restul maine :x. Slava Domnului ca blogatarii nu isi iau vacanta :)). Pentru ca simt nevoia sa impart cu voi o parte din fericirea mea :x si cine stie, poate va molipsesc! Craciun Fericit tuturor!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Pentru sufletul meu...