vineri, 17 decembrie 2010

''primiti cu uratul?''

16.12.2010
07:20 dimineata. -ancutza… trezeshte'te… neputandu'ma trezi, mai vine peste 10 minute strigand: -anca! Get the fuck up jos din pat! (ma rog, am mai modificat io.) am mai stat 5 min, dupa care m-am dus sa'mi trag ''o apa peste ochi'' rece, mahmura fiind dupa betia de aseara. K doar bah, a fost ziua lu' elena ce plm? Nestiind exact ce si cat am baut, fiindca am baut k proasta:)) dar hai sa nu ma mai laud, si sa va povestesc in continuare. Ma imbrac repede cu ce apuc, intru pe hi5 k sa'mi culeg ferma, fac ce mai fac dupa care in sfarsit ies pe usa. Drumul parea din ce in ce mai lung, iar parul din nas simteam ca imi ingheatza. Ca de obicei ajung si la magazinul din fata scolii de unde in fiecare zi imi cumpar stics'uri si gume five :)). La magazin ma intalnesc si cu elena. Hei! Ce faci? Nu stiu ce.. Si am purtat o conversatie destul de scurta, in care mi-a spus ce am facut ieri, k numai tineam minte. (de obicei dimineata nu mai stiu ce am facut in ziua precedenta dar atunci chiar nu'mi puteam aduce aminte nimic! :| ) am facut primele 2 ore, dupa care pauza. La prima ora am avut matematica, si am observat ca lipseau ornamente din clasa (in ziua precedenta colegii mei au ornat clasa, cu brad cu chestii de pus pe tabla, prostii pe peretzi si de toate!) Profesoara de matematica, indignata(nu ne iubeste dar uraste sa vada ca cineva fura!) s'a dus la clasa a 7'a de langa noi sa le roage pe fetele care au facut asta sa ne dea ornamentele inapoi. Vine inapoi in clasa, facem ora, si in pauza vin fetele. Cand le'am vazut, toata clasa a inceput sa strige dupa ele si sa le huiduiasca. Facem si a doua ora, dupa care in pauza ne vine pachetul (lapte si corn) Surpriza! Domnul profesor de istorie a intarziat 30 de minute!! Iar el de obicei vine la fix. Trece timpul si el nu mai apare. Colegii mei ''dragi si scumpi'' (nu-I suport, dar in acea zi mi s'au parut chiar simpatici) au inceput sa ure prin clasa cu toba. Si silviu, a luat cornurile din cutie si a inceput sa arunce cu ele prin clasa, ca si cum ar fi fost confetti :)). Am iesit pe sala cu roxana, razand in hohote, pt prima oara in acest an m-am simtzit bine printre colegi. Dar, trebuie sa fie mereu ceva care strica totul. Ma vede silviu ca rad, vine la mine. Se uita in ochii mei si spune: ''fha u ejti beata?'' :)) nu eram, dar ma simteam bine, mult prea bine. m'am dus in banca. Roxana a inceput sa se dea in spectacol si m-a tras de o shuvitza de par. Iar eu am ridicat mana, am vrut sa o trag de par, dar m-am razgandit. Si uite aia am zgariat'o :)) era sa'I scot un ochi :))saraca.. Ar fi ramas fara un ochi intelegi, fara un ochi! Nu ar mai fi putut sa vada pozele care si le pune tot timpul pe hi5 :)). Ar fi fost tragic!!! =)). Iesim iar pe sala, trecem pe langa clasa a7'a. faceau ora, si langa usa statea pachetul cu lapte si corn. Iar eu, am luat cornurile si le-am duc la noi in clasa =)) roxana: ''fa ce faci? Du'le inapoi!'' dar eu: ''lasa ma k si ei ne'au furat ornamentele!'' si am incepot sa radem k 2 proaste:)). Apoi ne-am dus la serbarea care se tinea in sala de sport. Aici intrerup povestea deoarece nu mi-a placut. Venim inapoi in clasa. Ne imracam pt plecare. Roxana vine cu ideea: ''hai sa o uram pe BIANCA!'' (bianca fiind magazinul din fata scolii, de unde am mai zis ca imi iau mereu stics'uri si gume five dimineata, si de unde intreaga scoala isi cumpara in pauza mare sandwich'uri. Ne ducem noi acolo, cu toba, nici n-am mai intrebat daca primeste cu uratu', am intrat in magazin ji am inceput sa uram. Dar vanzatoarea ne'a dat afara, spunandu'ne sa venim dupa'amiaza, cand este si patroana. Wtf?? Ne'a dat afara de la BIANCA?? Nu ne venea sa credem. Eeh, hai la CHIOARA! Magazinul din spatele scolii de unde cumparam inainte tigari. Dar acuma nu mai cumpara nimeni, deoarece si'au dat seama dragii profesori :)). Acolo am patit la fel. Ne ducem la magazinul de alaturi, la MARISSA unde ne'a dat voie sa uram, si ne-am mai facut si cu 13 acadele. Una de fiecare. :d plecam de acolo, il gasim pe domn prof de tehno, il uram si pe el, dar nu ne-a dat nimica. Plecam spre HARRY. :))=)) magazinul de langa mine. Intru eu si sandra, spunand: ''primiti cu uratu'??'' la care vanzatoarea (e si patroana) a facut o fatza…:)) si am intrat toti si am inceput sa uram. Dupa ce am terminat ne opreste si ne intreaba ce'I cu noi, ca de ce acuma si ca ei I s'a parut ca e o gluma proasta :)). Si ne da 10 lei, care ii ia gasca, cel care era cu toba. Neavand incredere In el, I'am luat banii din mana si I'am pus in buzunar. Asadar eu am devenit casierul :)). Ne ducem la magazinul alaturat, uram, si ne da dragutza si scoompa de vanzatoare cate 2 bombonele de ciocolata:d de fiecare:d. ohhohohh.. Ne ducem apoi la.. UNIVERS.. De servici era mama lui vlad, tanti cristina…:d [:x >:D<] colindam, si ne da 10 lei :d. iesim din magazin, si o fata spune: '' hai acolo langa kaufland, la magazinul ala de bijuterii ca ne da pe gratis!''. Ei bine da, de cand eram mica ma duc acolo sa cumpar de toate. Lantzishoare, inele ji tot felu' d kkturi :)). Si de multe ori am fost si n'aveam destui bani, mi-a dat tot ce pofteam pe gratis :d. si ne ducem acolo, si numai vedem ceva ce nu ne poate crede ochilor :)). NE DA AFARA. Si noi care visam la bijuterii pe gratis :)). Ne ducem afara, si ne spune un batran: ''da ia urati'ma mai pe mine!'' si am inceput sa uram in toiul zilei pe strada ca nebunii :)). Si ne da dragutzul moshneag 5 lei..;;) ft frumos din partea lui. Nu se astepta nimeni :d. la care iese si domnul din magazinul de bijuterii cerandu'si scuze, si ne da 10 lei:)). Presupunem k a auzit si el, la cum urlam..:)). Fiind mai multe persoane, nu am facut rost decat de 3 lei si 50 de bani de persoana. Dar ne'am distrat pe cinste! :d aa da! sa nu uit sa precizez! la sfarsitul fiecarei uraturi, cantam ''nu plecam pana nu ne dati'' pe note de ginglle bells. (sper k am scris corect :d )

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Pentru sufletul meu...