vineri, 11 noiembrie 2011

Dorinta (text+poezie)

Cea mai arzatoare dorinta este defapt aceea de a dori sa cunosti o persoana, sa te apropii de ea. Atunci cei 2 oameni intra in joc, intra in suspans si intr-un joc fara reguli… cunoasterea dintre 2 persoane este atat de frumoasa. Iar eu mi-asi dori atat de mult sa te cunosc, cititorule. Sa stiu ce este in mintea si sufletul tau. Sa te cunosc pur si simplu. Iar pe TINE, da, mi-ar placea la nebunie sa ajung sa te cunosc si pe TINE (nici nu cred ca citesti asta acum, baiatule cu ochi pistruiati) defapt, nici nu cred ca imi stie blogul, defapt ce sa mai, nici nu stie ca exist. Sa ajung sa te cunosc, sa ajung la sufletul tau asa cum am ajuns atunci la buzele tale, doar pt o secunda. Caci ORICE SECUNDA DIN VIATA CONTEAZA! O singura secunda iti poate ramane in minte pe viata.

E atat de ciudat ca o persoana, la care nici nu te gandesti, se gandeste acum la tine. Este extrem de ciudat faptul ca o oarecare persoana, a careia tu nici nu ii cunosti existenta, are o dorinta arzatoare de a te cunoaste. Ciudat ca cineva acolo sta la panda ca sa mai admire cate ceva la tine... nu? Pe mine una ma infioara gandul…

Si acuum, o poezie pt sufletele voastre :x

I.
Dorinta sa’ti admir chipul dulceag,
dorinta sa te simt aproape.
Dorinta sa-mi doresc
Sa’ti tai rautatea cu un briceag.
Dorinta ca inima mea sa scape
Din a ta alba inchisoare .

II.
Dorinta sa simt stropii reci
Pe fata ta cea blanda.
Dorinta sa’mi doresc sa te inneci
In a mea dragoste nemarginita.
Dorinta ca tu sa observi
Sentimente ce’ti daruiesc

III.
Dorinta sa’ti sarut buzele moi,
Dorinta sa te mai sarut odata,
Chiar daca stiu ca n’am facut’o
Decat in vis ca niciodata.
Dorinta sa adorm la pieptul tau
In bratele tale joviale.

IV
Dorinta sa’mi trec mana
Prin al tau par blond inchis
Dorinta sa ma joc cu tine
Sa inaintam spre paradis.
Dorinta sa ma atingi
Cu ale tale buze orgoliul sa mi’l invingi.

V.
Dorinta sa’mi doresc
Sa devin un corp ceresc
Sa veghez din intuneric
Al tau chip angelic,
Dorinta sa ma amuze.
Ce gand iti sta pe buze

Dorinta sa’mi doresc
Sa te iubesc…
Baiat cu ochi albastrui
pistruiati de frumusete… :x

6 comentarii:

Cat de superb <3 ! Si mi se potriveste :o3 :
"Cea mai arzatoare dorinta este defapt aceea de a dori sa cunosti o persoana, sa te apropii de ea." Oh daaa :o3 !
"Este extrem de ciudat faptul ca o oarecare persoana, a careia tu nici nu ii cunosti existenta, are o dorinta arzatoare de a te cunoaste." Exaaact !
... Si inca o data, poezia e superba :> !

Hah:) si eu vreau sa cunosc pe cineva dar nu stiu cum sa dau de el ;))

cat de frumos de-ai gandit sa scrii
:)
si unic.

Vad atata dorinta de viata si de emotii in randurile tale, ai viata in tine ...

Pur si simplu ador poezia! Scrii extraordinar de frumos!:) Felicitari!

Dee.

Trimiteți un comentariu

Pentru sufletul meu...