sâmbătă, 5 noiembrie 2011

Stau.

Stau si-mi omor nervii pe o foaie de hartie
Stau si ma gandesc ca un baiat ca el n-o sa mai vie .
Am un blocaj al scriitorilor nocturni,
Cei ce stau pana la 2 dimineata sa scrie,
Cei pe care voi ii numiti nebuni,
Dar voi nu-i intelegeti, voi ii discriminati,
Caci de nebuniile lor usor va speriati.
Si alungati cuvinte rele, pe care nici voi nu le-ntelegeti,
De care credeti ca sunteti iresponsabili,
Cand defapt distrugeti sufletul unui om,
Si-l lasati in universal sau select…
Omorindu-i gandurile scrise pe foaie il criticati,
Fara a va gandi, cu tot dinadinsul, sufletul vreti sa i-l marcati.
Cu ganduri negre, scociorite de societate.

Stau si ma gandesc cat de meschina e lumea,
Stau si ascult niste versuri din surdina,
Ce ma motiveaza sa merg mai departe,
Sa-mi ascult instincetele de copila,
Pe care voi inca nu mi le-ati ucis…
Dar nici mult nu mai aveti, caci,
Abea asteptati sa mi le aruncati intr-un adanc abis
De ganduri negre, ganduri sparte…

Stau si privesc pe fereastra, la un minunat luceafar,
Ce coboara usor printre ramuri de copaci,
Sa-mi spuna ca nu-s singura…
Ca ma va apara cu pretul cerului de acesti negrii vraci,
Ce incearca sa-mi otraveasca sufletul.
Si-mi mai spune ca nici EL nu mai are mult de trait…
Ca si sufletul lui e pe moarte din cauza EI,
Din cauza societatii meschine.
Si-mi spune sa ma duc sa-I soptesc cat il iubesc,
Si sa murim amandoi, ca 2 fiinte marine ,
Ale cerului filarmonic.




7 comentarii:

:) Frumos, iti exprimi suparerea frumos:)

Draguta poezia,frumos mod de a petrece timpul scriind.

îmi plaaaace<3 Mult!
şi susţin faza cu scriitorii nocturni!:)):*

P.S: Ai grijă la rime şi măsură cât de cât( ştii tu despre ce vorbesc) căci în rest e operă de artă poezia:D

Tre sa-mi dai si mie meditatii despre poezie:D

poezia e si fara rima poeziile trebuie sa transmita un mesaj cat mai clar de la scriitor la cititor deci se poate sii fara rima intrebati profesorii de romana ps imi place cum scrii

Trimiteți un comentariu

Pentru sufletul meu...