duminică, 27 noiembrie 2011

Leapsa [:x]

Aceasta leapsa am primit'o pe la Iri.
1.Imi poti spune: Ghost Painter
2.Mi-ar placea sa ma numesc: Arlin
3.Daca as fi un personaj de carte, as fi: Otilia, din Enigma Otiliei.
4.Melodia mea preferata este: pe moment: Guns and roses – this i love
5.Ziua preferata a saptamanii pentru mine: vinerea.
6.Imi e dor de: Robert
7.Dintre actorii din intreaga lume azi il plac pe: Ian Somerhalder
8.Urasc scoala pentru ca: imi ia din timpul liber si oricum nu ma invata nimic.
9.Imi place scoala pentru ca: am colegi super
10.Culoarea mea preferata e: turcoas
11.Partea preferata a zilei pentru mine e: seara
12.Vampiri, varcolaci,fantome sau extraterestri? : vampiri
13.Mi-ar placea sa locuiesc: intr-un oras mare mare si ft agitat
14.Azi sunt fericita pentru ca: e frumos afara.
15.A fost un cosmar sa vad: inmormantarea lui.
16.As vrea sa: ma mut in New York, sau London
17.Mi-ar placea sa existe: vampiri
18.As vrea sa lucrez in domeniul: psihologie/ criminalistica.
19.Daca as avea o putere ar fi: puterea de convingere(ca la vampiri :X)/teleportarea/zborul/
20.Imi place numele: Arlin
21.Cred ca prietenii adevarati sunt cei care: te inteleg si te apreciaza pt ceea ce esti
22.Citatul meu preferat este: “alaturi de singuratate, alcoolul face alianta cu decaderea”
23.Cred ca cel mai frumos sentiment e: nostalgia
24.As vrea sa pot: sa’mi conving parintii sa faca ce vreau eu (viata ar fi atat de usoara!)
25.Viata e frumoasa pentru ca: e o minune
26.Planul meu secret e sa: daca asi spune, n’ar mai fi secret :p
27.Imi place serialul: Vampire diaries, Blood ties.
28.As vrea sa scriu despre: sentimente
29.Vreau sa iti spun ca: esti superb oricine ai fi
30.Cum ti s-a parut acest chestionar?Ce ai vrea sa ii mai pui? : e ok.
31.Cele 7 persoane care vor primi leapsa sunt: Alexxa, C.L.M., Florea, Flyerboy, Raisa, Klauss, Stupid little dreamer si oricine mai vrea :*

6 comentarii:

sar'na scumpete:X am mai facut leapsa:X

oras mare si agitat> ? Pff, ce dorinte ai :-j Nu e bine in orase mari

ma bucur ca ai preluat-o :)interesante raspunsuri

Trimiteți un comentariu

Pentru sufletul meu...