joi, 10 noiembrie 2011

Vise

Stii, am sa’ti povestesc niste vise pe care le’am avut cu tine. Stai jos si asculta.

I.
E noapte, e iarna si e frig. Ajung la mall, imi dau paltonul negru jos si’l asez pe canapea. Command o cola. Te vad pe tine la intrare si fug sa te salut. Aveai in mana o cola.
Ma iei in brate si ma strangi. Ma pupi pe obraz si’mi zici sa mergem spre Favorit. Mergem si mergem prin iarna. Fulgii de zapada nici nu se observa pe vesta mea alba, blanita. Ajungand in fata blocului meu, iti aprinzi o tigara, tragand cu pofta din ea. Felul in care fumezi si cum iti dai bretonul blond din ochi este pur si simplu magnific. Mi se face frig si’mi amintesc ca mi’am uitat paltonul la mall.
Vreau sa te rog sa mergem imediat sa’l iau, dar ma opresti, ma tragi spre tine si ma saruti cu gura deschisa. Un vis pe care chiar l’am simtit. Am simtit zapada sub picioare, am simtit aerul rece care’mi infunda narile, am simtit sarutul si buzele tale calde… am simtit. Ne sarutam timp de o secunda, iar guma de mestecat iti ramane in gat [stiu ca e funny, dar chiar asa am visat :))]
Sunetul telefonului ma trezeste… e timpul sa merg la scoala. Si totusi inca mai simt ca e frig si respiratia mea o vad prin ceata… tot mai simt ale tale buze… oare tu simti?


II.
Te visez avand aceeasi frumusete, acelasi plin de tine. Acelasi tu. Suntem verisori (e ciudat pt ca nu suntem!) si vii cu parintii in vizita la mine acasa. Tatal si mama ta, doi adulti cu nasul pe sus, tacuti, perfectionisti si severi. Ii lasam in sufragerie sa discute cu parintii mei iar noi mergem in camera mea.

Aceeasi mizerie pe patul intins, aceiasi pereti mov inchis, acelasi birou cu usita deschisa. Camera mea. Stam in pat si bolborosim tot felul de lucruri, cum ca suntem verisori, si n’ar trebui. Cu toate astea, ne plae unuia de altul. La un momentdat incepem a ne saruta fara sa simt nimic.
Brusc, mama ta intra in camera, se uita la noi, ramane timp de 2 secunda uitandu’se la noi, nervoasa, iar in secunda urmatoare ma trezesc…

Baiatul cu ochi pistruiati :x

2 comentarii:

WOW!E pur si simplu..nu am cuvinte:)

Trimiteți un comentariu

Pentru sufletul meu...