miercuri, 2 noiembrie 2011

Suflete pereche!

Va rog numai, nu-mi spuneti ca sunt ultima femeie din lume care nu crede in suflete pereche, nu! Spuneti-mi, va rog, ca nu sunt ultimul om de pe pamant care nu mai crede in suflete pereche, mai bine zis.

Problema aceasta ma tot framanta de ceva timp. Deodata, toti din jurul meu au inceput sa vorbeasca despre suflete pereche. Colegii de la scoala, prietenii apropiati, chiar si cei cu care nu discut decat la telefon. De ce? Asta va intreb si eu pe voi. De ce? Probabil ca sunt o ciudata, dar pe bune acum, suflet pereche? Cat de fraier poti sa fii sa mai crezi in suflete pereche, cand in jurul tau totul se rezuma la crime, furturi santajuri samd? Cat de fraier poti fii sa mai crezi in suflete pereche, avand in vedere ca in ziua de astazi nu mai poti avea incredere nici in cel mai bun prieten, ci numai in parinti (nici in ei, in unele cazuri).

Da, poate chiar exista sufletele pereche, dar sunt extreme de rare. Da, exista un suflet pereche la 3 mii de oameni. Asa ca eu una nu imi fac prea multe sperante ca am sa-mi gasesc sufletul pereche. Defapt, dragilor, nu exista un suflet pereche pt toti, ci doar daca esti foarte norocos. Nu sunt negativista, dar in ceea ce priveste dragostea, ma lasa rece.

Si acum vine intrebarea “Dar tu nu vrei sa intemeiezi o familie?” ei bine, iata ca nu!!! NU vreau sa fiu una din acele mii de femei , miliarde, pardon, care regret ca s-au casatorit cu un barbat sau ca au nascut puscariasi. Nu voi fi una din acele femei cu barbate si copii. Pur si simplu, nu sunt genul. Parerea mea este ca poti sa faci lucruri foarte fascinante in viata, si foarte frumoase, pe care sa le iubesti si sa le pretuiesti, decat o familie. Parerea mea e ca poti creea lucruri, poti descoperi multe lucruri, pt omenire.

Poti scrie, de exemplu. Iar cartile tale, pe viitor vor face multi oameni sa zambeasca! Poti picta, iar un om va ramane pt eternitate intr-o picture facuta de tine. Si da, poate ca daca mai gandesc mult asa, la batranete ma voi vedea singura cuc. Dar stiti ce? Voi fie eu singura, fara copii si barbat, dar voi fi impacata cum ca am creat ceva in viata. Pt ca asta am de gand. Sa creez, sa fiu un mic Dumnezeu pt unele lucruri, care sa multumeasca si sa’i faca pe ceilalti sa zambeasca.

Dar nu, stai… sunt o ciudata, nu? 8-| uite, o optimista care nu crede in dragoste si relatii… si in suflete pereche. Da, frate, asa, si? CARE E PROBLEMA VOASTRA?? Sunt prea dificila pt voi? Prea incapatanata? Atunci de ce ma mai aveti in lista de mess si in agenda de telefon? Ca in inima stiu sigur ca nu ma are decat o persoana in afara de parinti si aceea este Alexa. Macar ea s-a obisnuit cu mentalitatea mea si nu incearca sa ma schimbe, asa cum faceti voi, restu’.

Si daca asi minti ca “Vai, abea astept sa-mi gasesc sufletul pereche si sa ma marit la 20 de ani” cand defapt nu gandesc asta, v-ar fi mai usor sa ma agreati? Da, probabil ca va fi mai usor sa fiu agreata daca mint. Dar nu vreau. Chiar si daca va ajunge lumea sa fuga de mine, NU VOI MINTI! Voi ramane pe veci fraiera aia sincera care n-are niciodata nimic de castigat cu sinceritatea ei, pt ca pur si simplu ei voi fi impacata cu gandul ca sunt EU, si nu ALTCINEVA.

Si, pt sfarsit, DRAGOSTE SI SUFLETELE PERECHE NU SUNT PENTRU MINE!
Si acum, o melodia ce o ador :x




11 comentarii:

da' sufletul pereche nu trebuie sa fie un baiat... poate fi si un prieten, sau o prietena...

Cum zice C.L.M. Sunt total de acord cu ea;).Nu trebuie sa ai un suflet pereche baiat..poate fi si o prietena,una care simti tu intradevar ca te completeaza:)

Sufletele pereche exista, sunt rare dar exista. Si eu cu inca cineva alcatuiesc o pereche.\:D/

Sincera sa fiu, nici eu nu vreau un sot, un copil. Voiam, dar acum nu! Sunt lucruri mult mai importante in viata, dupa parerea mea. De exemplu, eu imi doresc sa scriu o carte. Si o sa scriu! Nu stiu cand, dar o sa scriu..

@Stupid Little Dreamer...:x stiam io ca nu's singura care are aceasta parere...:x
@C.L.M. da, dar majoritatea celor care vorbesc de sufletele pereche, se refera la sexul opus... :(

sufletul meu pereche este buzunarul.

I agree:)....si imi place si melodia:)

Sa ai o zi frumoasa!

Ma bucur ca suntem de aceeasi parere <3 !

Viata-i facuta sa se razume la doi. Nu poti avea incredere nici in tine, pt ca de multe ori faci si ce n-ai fi vrut sa faci. Dar oricat ai spune ca n-ai nevoie, nu e pt tine tot o vei avea caci vei simti aceasta lipsa o perioada lunga si n-o sa mai rezisti. Vb pe viitor despre asta.

Eu am multe motive sa nu cred in suflete pereche.. dar mai bine traiesc cu speranta ca intr-o zi voi gasi o persoana cu care sa ma completez decat sa fac compromisuri si sa regret in final.. nici eu nu vreau o familie sau copii.Si sunt de acord cu voi,exista lucruri mult mai importante decat sa iti sacrifici viata pentru a putea traii un vis stupid,pe care nici macar nu mi-l doresc.

Exista suflete pereche, si nu trebuie sa fii fraier ca sa crezi in asa ceva. Poate ai sa crezi si tu atunci cand ai sa gasesti acea persoana.

Trimiteți un comentariu

Pentru sufletul meu...