marți, 15 noiembrie 2011

Groaza de a fi adult

Mereu ma intreb…ce atata neintelegere intre copii, adolescenti si adulti?

De ce nu se poate vorbi pur si simplu si discuta? Ca oamenii. Nu, mereu trebuie sa existe tipete si urlete.

Pt ca adultii sunt oamenii cei mai batuti in cap ever!

Pt ca un adult nu traieste decat dupa principii bagate in pe gat cu forta de catre emisiuni stupide.

Pt ca un adult nu stie altcv decat tv.

Pt ca nu vreau sa ajung sa fiu adult niciodata.

Pt ca de la un adult nu ai altceva de invatat decat “Pune mana pe invatat, copile, si lasa prostiile!” si rahaturi peste rahaturi… Doamne…

Urasc sa fiu copil, adolescent, si nu vreau sa ajung sa fiu nici adult. Urasc sa fiu om, defapt. Mi’e sila de mine pt ca fac parte din rasa asta… Om. Ce’i asta? In fine :-j

Si nu, nimeni nu ma intelege.

Pt ca de fiecare data cand scot un rahat pe gura, mi se spune alt rahat, si respectivul adult ma obliga sa’l inteleg.

Pt ca de fiecare data eu trebuie sa fiu cea care sa inteleaga ceva.

DAR PE MINE CINE MA INTELEGE?

Nu inteleg ce’i atat de funny in a fi adult. Adica in afara faptului ca’ti castigi banul si nu mai trebuie sa te rogi de parinti pt 3 lei ("nuuuh, ca tu’ti iei tigari" si culmea, oricum nu'ti iei tigari), si in afara faptului ca nu te suna nimeni disperat la ora 7 (treci acasa, e tarziu, cu ce vagabonti esti, ah?) nu vad nici o chestier frumoasa in a fi adult. Esti batut in cap si esti vesel… mare scofala.

Cu toate astea, prietenii meii se tranforma in adulti de pe o zi pe alta. Si ma trezesc din senin ca in jurul meu nu mai am oameni cu care sa ma inteleg…

Pt ce am fost facuti? Pt a ne certa?

N’am nevoie de nimeni care sa incerce sa’mi schimbe mentalitatea, asa cum faceti toti.

Am nevoie in schimb de o persoana (adolescent) care sa ma inteleaga…. Sa taca si sa'mi asculte nebuniile, nu sa incerce sa ma invete cn stie ce rahat de care NU AM NEVOIE.

In fine, hai sa ma inchid in mine si sa ma prefac ca nu simt nimic. Asa cum am facut mereu.

Pt ca nimeni nu ma intelege…!!



5 comentarii:

E tristă lebăda pe ape.

tu te intelegi, iar adultii sunt si ei oameni, la fel cum vei fi si tu odata...
fiecare varsta are frumusetea ei, poate ca si adultii au vrut sa ramana copii dar timpul i-a schimbat.
daca cei din jur nu te pot intelege asta nu inseamna ca nu sunt langa tine...

Viata e facuta sa se rezume la doi, intr-o buna zi vei intalni si tu pe cineva care te va intelege si atunci te vei lasa lasata inteleasa si de ce-i din jurul tau.

adultii nu sunt veseli... asta din ce am vazut eu, si nu trebuie sa te inchizi in tine ca doar de aia ai blog>:D< sa te deschizi aici:D

Maturizarea doare intotdeauna!

Trimiteți un comentariu

Pentru sufletul meu...