sâmbătă, 26 noiembrie 2011

Scrisoare pentru lumea de dincolo

Doamne… inca ma mai gandesc ce bine ma intelegeai. Nu am apucat sa’ti zic dar, ai fost cel mai bun prieten pe care l’am avut vreodata, desi nu ne’am cunoscut decat vreun an. Imi intelegeai toate rahaturile si nebuniile, desi eu aveam 14 ani si tu 25. Ma intelegeai, si nu ma priveai ca o ciudata, la fel ca toti ceilalti. Tu… tu chiar ai fost un prieten adevarat pt toti, si asi da in momentul asta orice sa stau cu tine sa’ti zic ce ma apasa.

Dar nu mai purtam legatura decat doar prin niste lucruri materiale, bogate in sentimente si amintiri. Satula de viata si de lume ipocrita. Vreau si eu acolo sus la tine, ma primesti? :( mi’e dor de tine… atat de mult!

De glumitele tale, de felul in care luai problemele la misto. De felul tau de a zambi in absolut orice moment si de optimismul tau debordant si contagios. De felul cum intelegeai lumea … de faptul ca erai SINGURUL care m’a inteles vreodata pe deplin. De faptul ca erai acolo cand ceilalti n’au fost.

De ce nu mai e nimeni ca tine? De ce nu voi mai gasi o persoana care sa priveasca viata asa cum o faceai tu?


Sa nu care cumva sa uiti de datorie..:-w ne intalnim noi pe lumea cealalta. Ce datorie? Ei bine, inca nu mi’ai zis chiar toate nazdravaniile pe care le’ai facut la viata ta. Si vreau sa ascult fiecare cuvintel. Dar asta e o intalnire inca nestabilita…

Anyway, eu te primesc si in vise daca’mi intri :D sa’mi vorbesti… sa te vad. Sa’ti vorbesc… sa ne’ascultam. mi’e dor de tine… :x



8 comentarii:

Ah. Mi-ai trezit amintiri!! Trist!!

Se pare ca acel baiat e foarte important pt tine, frumos din partea ta ca nu l-ai uitat si ca inca il mai consideri prieten!

In legatura cu intrebarea pe care mi-ai pus-o :d mi-am ales sablonul "Calatorii" . Si asa e sablonul , cu fundalul textului transparent . :d

Si in legatura cu prietenul tau , imi pare sincer rau ca a murit :( . Stiu cum e sa pierzi persoane importante :( . Si as da orice sa-l mai vad . Orice ! Dar ... sa ne gandim ca ei de acolo , de sus ne protejeaza . Sunt ca niste ingerasi pentru noi :o3 .

interesanta mi.am amintit de niste chestii ....ms :X:(

poate ca vei mai gasi o persoana care sa te inteleaga si sa iti fie alturi, in mod sigur nu va fi ca l, pentru nu se poate...
frumoasa postare.
O seara placuta!

Probabil ca si el iti simte lipsa..

E durerod, te inteleg dar nimeni nu e de neilocuit :)

Cat de profunda poate fi aceasta postare!

Trimiteți un comentariu

Pentru sufletul meu...