marți, 1 noiembrie 2011

Si tot iubesc...8->

Iubesc vara, sa stau sa citesc pana se crapa de ziua.

Iubesc blogurile voastre, pe care le citesc cu mult drag.

Iubesc… Rusia, desi n-am ajuns niciodata acolo. O tara pe cat de rece, pe atat de frumoasa si colorata…

Iubesc pictura, pianul si chitara… ma fascineaza arta, iubesc actoria.

Iubesc istoria … istoria unei simple secunde din viata ta poate fi atat de bogata si amanuntita, crezi sau nu.

Iubesc oamenii. Desi ii urasc in acelasi timp. Ii iubesc in sensul ca, mintea umana poate fii atat de interesanta si fascinanta… dar poate fi si de speriat.

Iubesc soarele ce-mi incalzeste inima oricat de frig ar fi afara.

Iubesc anotimpurile, dar mai ales iarna. Iarna… o adevarata zeita. Sub tot frigul acela sub 0 grade, se ascunde magie… pe langa faptul ca florile mor iar copacii “hiberneaza” se nasc iubiri … dureri si fericiri. Are pur si simplu o aura magica de care nu m-asi satura niciodata. Iar zapada… :x.

Iubesc oamenii din jurul meu.

Iubesc … raul si binele.

Imi iubesc cainele… iubesc pasarea aceea ce acum probabil trece pe langa fereastra ta… iubesc moartea. E atat de misterioasa.

Iubesc viata, e un ansamblu de intrebari la care n-ai sa gasesti nicicand raspuns.

Iubesc culorile, iubesc cartile, iubesc tot ceea ce este in jurul meu.

Iubesc baiatul ala cu ochi "pistruiati" care a intrat de curand in inima mea far' sa intrebe :x (nu, dragul meu, nu esti TU...)

Nu astepta sa vina o zi mai buna… creeaza tu una cu amagirile tale!

Si.. colega mea, Diana (portret facut de mine) :d

6 comentarii:

Ce bine ca mai zambesti si tu,mai! ;;)

Si eu iubesc Rusia :) . Si blogul tau, de asemenea. ;))

@Stefix eu zambesc mai tot timpul...:d am avut niste perioade nasoale, atataa tot.

Foarte frumos,si portretul e superb ! :*

frumos potretul, si frumoase iubirile tale:X

Trimiteți un comentariu

Pentru sufletul meu...